[D66] Positief berichtje van het vaccinatiefront

R.O. juggoto at gmail.com
Sun Apr 25 15:44:28 CEST 2021

De Staat der Nederlanden is overleden/opgeheven voordat het vaccinatieprogramma is afgerond. Dat bleek wel uit
Buitenhof waar de zogenaamde tegenmacht aan tafel zat.  Omdat ik niet meer solidair meer ben met de
Nederlander laat ik me ook niet vaccineren. Ze kunnen de tyfus krijgen.

Ik ga binnenkort mijn D66 lidmaatschap weer opzeggen. Was meer als grap bedoeld...