[D66] Nederland #1 coronabesmettingen kleinste Europese landen

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Thu Sep 24 14:17:03 CEST 2020

Marc,

Pia Dijkstra heeft een goede opvolgster: Indien herverkozen neemt Vera Bergkamp hoogstwaarschijnlijk de zorgportefeuille van Pia over.
Voor zover ik uit de berichtgeving kan opmaken stappen de volgende zittende D66 kamerleden op (dwz. ze hebben zich niet meer aangemeld voor de lijst van D66 voor de 2e kamer verkiezingen van Maart):

- Kees Verhoeven
- Pia Dijkstra
- Jessica van Eijs

Afwachten dus wie er nog meer van de zittende kamerleden/kabinetsleden op de lijst komen danwel opstappen.

Ernst Debets/
Zaanstad