[D66] Nederland #1 coronabesmettingen kleinste Europese landen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Thu Sep 24 12:46:34 CEST 2020

Ik, gisteren,
> Bij de tweede telling van gisteren heeft Nederland met 105,282
> coronabesmettingen Belgie (105,226 besmettingen) ingehaald.

De Belgen lieten het hier niet bij zitten. Na de derde telling vanmorgen
van het aantal besmettingen van inmiddels eergisteren lopen ze weer
voor. Wat een patat-eters zijn het toch.

Inmiddels vraag ik me af of het nog wel zin heeft om te gaan stemmen
voor de Kamer. Op het belangrijkste moment sinds de Tweede Wereldoorlog
weigeren Volksvertegenwoordigers om het Volk te vertegenwoordigen door
een doodenge minister de laan uit te sturen. Wannneer heeft stemmen
onder de huidige omstandigheden dan wel zin ? Gaat Pia Dijkstra ook nog
eens weg (heb ik de laatste keer op gestemd). En refereert de titel van
het D66 verkiezingsprogramma naar het Einde der Tijden, inclusief de
twee honden ('iedereen' vliegt als Grote Hond naar boven en 'niemand'
valt als Kleine Hond naar benenden - en maar lachen als mensen niet
snappen waar dit feitelijk over gaat terwijl zij of hun geliefden op een
afschuwelijke wijze liggen dood te gaan aan een virus).

Tijdens de corona-briefing waren de PVV en SP nog het beste met zowaar
kritiek op Van Dissel (en de PvdA probeerde het ook een beetje), tijdens
het plenaire debat erna viel het FvD volledig door de mand (wilde het
zelf nog erger maken dan Van Dissel doet in diens stoutste dromen).
Uiteraard had niemand het over een virus. Vandaag klinken er opnieuw
negatieve geluiden uit het Haagse, dit maal over die - volstrekt
overbodige - corona-app.

Jongens, stap toch op.

... waar is Volkert als we hem nodig hebben...?