[D66] CNN: Covid-19 pandemie 'skyrocket' in Europa

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Sep 21 16:24:03 CEST 2020

Eerste telling gisteren: 2217 besmettingen in Nederland - het zoveelste
record hierbij blijft het gelukkig niet - de tweede en derde telling
komt hier nog bij en het dodental gaat ook al weer stevig omhoog (zeg
nou zelf: een meevaller).

En - hiephiephoera - we zitten boven de 100,000 besmettingen. Mag ik bij
deze de coalitie feliciteren ? Wat men allemaal maar niet kan bereiken
zonder ook maar iets te doen. Proficiat !

CNN meldt: Covid-19 pandemie 'skyrocket' in Europa (leuk he, die open
grenzen ?). En dan die feestjes overal - eigenlijk best gezellig.

Zou die dwaas van den Van Dissel morgen zijn arrogante rotsmoel durven
te vertonen in de Tweede Kamer ? Hij staat nog niet op de agenda (er
staat zelfs nog niemand op de agenda). Het moet wel doorgaan hoor, die
briefing - de burger kan in deze tijd echt niet zonder staafdiagrammen.
En politici al helemaal niet.

Had ik het laatst over Mikovits. Kijk op,

https://www.skyhorsepublishing.com/9781510764279/the-case-against-masks/
en huiver.