[D66] Tweede coronagolf thans hoger dan eerste

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat Sep 12 11:16:49 CEST 2020

Ik, eerder,

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> De Slaapkamer doet uiteraard niets en kan ook niets.
> Er komt pas een weer een OMT-lockdown (regionaal of
> nationaal) als de andere 2 signaalwaarden bereikt zijn.

Zojuist op de NPO radio: Van Dissel heeft iets gemompeld over het
invoeren van een avondklok.
Ik wou dat die man eindelijk zijn mond eens hield. Behalve politici
neemt niemand hem nog langer serieus. En het zou goed zijn als de NPO
hetzelfde zou doen. Neem zo'n programma als 'De Vooravond' - da's
Goebelliaans (politiek-correct nazisme). In wat voor wereld leven we
inmiddels ?

Niet lachen: Grapperhaus himself zou volgens MSN Nieuws de straat zijn
opgegaan om hoogstpersoonlijk mensen te waarschuwen.