[D66] Corona explodeert in Nederland

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Sep 7 09:56:26 CEST 2020

Met de tweede telling en de correctie (derde telling) erbij ging het
ergisteren om 950 besmettingen (de tweede telling viel dit keer heel erg
mee - een uitzondering, overigens).

De huidige explosie laat zich wellicht simpel verklaren: De scholen zijn
weer open.

Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>,
> Ik voel hier een parlementaire enquete aankomen en dan hebben Rutte,
> de Jonge en van Dissel heel veel uit te leggen!

Dan wel na de verkiezingen want het huidige parlement heeft tonnen boter
op het hoofd. Steeds maar weer dat uitnodigen van Van Dissel voor een
briefing die identiek zij aan diens vorige - dat kan toch niet ? Men zou
er goed aan doen om vaker iemand van dat 'Red Team' uit te nodigen.

Onlangs in het nieuws: Het poliovirus is ontsnapt uit het RIVM. Zoiets
relativeert het ontkennen van dat het corronavirus nooit kan zijn
ontsnapt uit een chinees coronavirus-onderzoekcentrum nabij Wuhan.
Tevens kan een mens zich afvragen of het coronavirus uberhaupt aanwezig
zij in het RIVM en of er maatregelen worden genomen dat het niet het
poliovirus achterna gaat.