[D66] Filosofe: Wie kritisch is, zit niet meteen in een kamp met Trump of Engel

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Oct 16 11:43:46 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Lezenswaardig, dit is niet des-Fluks'.

Ik ben het inderdaad niet met het stuk eens. De tekst is wat mij betreft
wel heel erg warrig. Maar de titel is mooi (daarom ging ik het ook
lezen). Ik heb zelf immers ook kritiek (regering en RIVM liegen
aanwijsbaar en ze veroorzaken een crisis) maar van de ideeen van zo'n
Engel moet ik niets hebben. Ik ben geen virusontkenner. Ik begrijp niet
waarom Engel c.s. niet vastzitten.

Nu we het toch over warrige teksten en ontkenners hebben: Greta T is
weer in het land: 'I Am Greta' gaat vandaag in 14 bioscopen gratis in
voorpremiere voor jongeren tot en met 17 jaar, landelijke première 22
oktober.
https://www.volkskrant.nl/cultuur-media/greta-thunberg-in-intieme-docu-mijn-leven-lijkt-wel-een-surrealistische-film~bd903145/
https://www.youtube.com/watch?v=XpuyHjfZu6s

Nog een kijktipje: Gisteren bij Op1 klaagden de daders van de NOS
propaganda dat ze slachtoffers waren. Enige zelfreflectie heeft men
niet,
https://www.npostart.nl/op1-15-oktober-2020/15-10-2020/POW_04809616