[D66] Wilders over corona-moslims op de IC

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Oct 13 12:29:17 CEST 2020

Wilders geeft er een rare draai aan maar het gaat natuurlijk om het feit
zelf. En wat te denken van virusontkenners ? Als deze covid-19 krijgen,
gaan ze dan voor kankerpatienten ?

In de Elsevier van vandaag staat over dit onderwerp,

https://www.ewmagazine.nl/nederland/achtergrond/2020/10/ophef-na-tweet-wilders-waarom-we-niet-weten-wie-er-op-ic-ligt-781668/
   Als de Jonge vanaf maart Covid-noodhospitalen had laten bouwen,
   hadden we nu deze ridicule situatie niet gehad.

Lijkt mij een rake opmerking. Ik vroeg mij hetzelfde af. In Amsterdam
hebben we een gigantisch leeg ziekenhuis staan (Slotervaartziekenhuis,
midden in een hotspot). Maar men zou ook kunnen denken aan de RAI. En in
Utrecht de Jaarbeurs. Maar er gebeurt maar niets. Helemaal niets.

Vanavond gaat het komische VVD/CDA duo weer zeggen wat *anderen* moeten
doen maar ze zullen opnieuw zwijgen over wat men *zelf* gaat doen. Want
men doet zelf immers niets. Mag niet van Van Dissel. En dus gaat alles
fout.

En passant kan men natuurlijk best kijken of degenen die slecht
Nederlands spreken (bijv. omdat ze Nederland en de Nederlanders
afwijzen, 'koran-belters' die schijt hebben aan Nederlandse regels)
inderdaad oververtegenwoordigd zijn onder de covid-19 patienten en hier
thans de tol voor betalen. Als de politiek-correcten zo te hoop lopen
tegen een dergelijk onderzoek dan is er des te meer reden om het toch te
gaan onderzoeken. Want kennelijk wil men iets 'onder de pet' houden.

Zelf erger ik mij (weer eens) aan het NOS Journaal dat onophoudelijk
corona-propaganda over ons uitstort. Men zit maar te zeiken over
bruiloften, evenementen, feesten, horeca, jongeren-die-iets-willen,
kappers, scholen, sportscholen, theaters - gisteren ging het zowaar over
carnaval (echt waar). Kortom: Men zit mensen lekker te maken om zich
vooral niets aan te trekken van de sociale distantie.