[D66] Van Disselland maakt er een weekeindje bidden van

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Oct 11 17:56:15 CEST 2020

Ernst Debets <edebets1 at euronet.nl>,
> Even als verhaaltje

Grappig. Als men Van Dissel ziet, dan heeft men ook nog Idefix.

> Ik zou zeggen: advies van Gommers volgen, 3 weken lockdown en dan
> zien wat er gebeurt.

Volgens mij heb ik ergens in juni iets dergelijks opgemerkt toen de
versoepelingen werden aangekondigd. Als men dit destijds gedaan had dan
was er nooit een tweede golf geweest. Maar ja, Van Dissel c.s. wisten
het uiteraard veel beter met alle gevolgen van dien.

Overigens zijn de besmettingen wel iets afgevlakt. RIVM van 6504 naar
6378 en Johns Hopkins van 6546 naar (1ste telling) 6373.