[D66] Terlouw over corona-tijd

Antid Oto jugg at ziggo.nl
Sat May 16 13:11:38 CEST 2020

Burgermannetje Terlouw begint seniel te worden, net als de partij zelf
gezien onderstaande kwezelarij. Er zijn zeer zeker redenen om aan de
'wetenschap' te twijfelen. De wetenschap denkt niet, maar broddelt maar
wat aan. Alleen goedgelovige politici die in de dictaten van het OMT
trappen... Volgens Terlouw moet de rolverdeling weer duidelijk worden,
ieder z'n plek weten. Zo kennen we de hautaine D66-er weer...