[D66] Mogelijk tijdelijk weg ? (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #50)

Henk Vreekamp vreekamp at knoware.nl
Wed Mar 18 17:30:28 CET 2020

Hoor net Rutte op Nederland 2: Er was een misverstand rond
"groepsimmuniteit'', liever probeer ik alles onder controle te houden.
Wilders: Heb liever dat niemand het virus krijgt. Dat is duidelijker taal.
Niet experimenteren met mensenlevens... Rutte: Ik ben bang voor teveel druk
op de gezondheidszorg. Wilders: Ik vind het onaanvaardbaar dat mensen in de
waagschaal worden gesteld. We moeten samen eerlijk zijn.

Ik: Een mooi voorbeeld van een politiek debat dat gericht is op begrip bij
het publiek.

hv,u