[D66] Update Coronavirus (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #41)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Mar 8 11:24:30 CET 2020

Henk Vreekamp <henk.vreekamp at hetnet.nl>
> En, zijn er geen D66-interlectuelen die voor viroloog doorgaan?
> Een epidemie vergt toch grootschalig antwoord...

Ik heb gezocht naar de opleiding van de woordvoerders van alle partijen
maar deze is afgeschermd. Veel zaaks zal het - gezien het gedebiteerde -
wel niet wezen. De bijdragen van D66 (!) en de SGP aan het debat waren
zelfs zo erg dat ze niet te volgen waren.

Wat die RIVM-verheerlijkers zich niet realiseren is dat ze zelf ook de
klos kunnen zijn. Kijk maar naar die onderminister voor VWS in Iran. De
NPO heeft het stukje waarin wordt gezegd dat hij inmiddels is overleden
domweg uit de rapportage geknipt. Moet kennelijk geheim blijven. CNN
zond het gewoon uit - net als de mededeling dat in de States niet genoeg
beademingsapparatuur aanwezig is om alle patienten te helpen wanneer het
echt mis gaat. Dit ligt in Nederland natuurlijk niet anders. Wel zond de
NPO een reactie van het NHG uit waarin men zich tegen een prikje keerde
om de diagnose te stellen - dit zou teveel werk voor de zorgverleners
met zich meebrengen (en van het heilige RIVM mocht het ook niet) - maar
als men niemand prikt dan explodeert het natuurlijk nog erger dan thans
al het geval is.

Inmiddels in Noord Italie volledig afgesloten als gevolg van dat eeuwige
wegkijken. We zien thans de politieke correctheid in haar allerergste
vorm. Het kan ze geen bal schelen hoeveel mensen er dood gaan. Totaal
geen bal. Eigenlijk is het wel zo geinig wat er gebeurt. Einde der
Tijden komt er aan of zo (wellicht met Pasen ?).

Zie ook,
  Reactie op eerste Corona-virus besmette Nederlanders

https://www.maurice.nl/peilingen/2020/02/29/reactie-op-eerste-corona-virus-besmette-nederlanders/