[D66] Lampegat...

Henk van Lingen henk at vanlingen.net
Sun Jun 7 11:13:52 CEST 2020

Ik was twee weken terug bij Broese in Utrecht. Was jaren geleden, en ze
zijn net verhuisd. Moest men ook zo' n mandje meenemen. Geen idee waarom,
maar zal wel vanwege Covid zijn? Wat is in vredesnaam de functie van zo'n
ding? Vreselijk onhandig ook, als je een boek in wilt kijken. Volgende keer
maar bij de ingang omkeren, denk ik.

Henk.