[D66] Virusbom demonstratie: Ghanese dichter is trots

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jun 2 13:03:22 CEST 2020

Op,
   https://twitter.com/TheRebelThePoet/status/1267572481205964800
zegt de Ghanese dichter,
   Jerry King Luther Afriyie
Het volgende,
   Ik ben super trots op mijn burgemeester! Ik ben blij dat ze de pijn
   van een deel van de A'damse familie begrijpt en de ruimte geeft om
   deze pijn ook te uiten. Vandaag was historisch en alleen mensen die
   racisme goedkeuren klagen over haar moedigheid. Bedankt Burgemeester
   Halsema!

Voor de volledigheid: Op,

https://www.parool.nl/amsterdam/maandag-demonstratie-op-de-dam-tegen-politiegeweld-in-amerika~b3c63f8f/
staat,
   Volgens een woordvoerder van de organisatie (het collectief Kick Out
   Zwarte Piet en Black Queer & Trans Resistance NL) is de manifestatie
   bedoeld om (...)
Zie tevens,
   https://www.facebook.com/BQTRESISTANCENL/ =
https://nl-nl.facebook.com/BQTRESISTANCENL/