[D66] ASML

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Sat Jan 18 12:58:10 CET 2020

Je snapt het echt niet he?

De kwestie ASML is weer een voorbeeld hoe de BV Nederland zich de wet laat voorschrijven door Washington cq. Beijing. Als Sigrid Kaag nog enig lef heeft (en geloof me, dat heeft ze gerust wel) dan houdt ze haar rug recht en neemt als Nederland zelf een beslissing, ongeacht wat ene Pete(r) Hoekstra loopt te verkondigen in opdracht van z'n baas in Washington DC.

Ernst Debets/
Zaanstad