[D66] ASML

A.OUT jugg at ziggo.nl
Sat Jan 18 11:25:59 CET 2020

Inderdaad, Houellebecq heeft gelijk. Nederpolder is ASML. Als er een
machine is waarbij prometische schaamte past dan zijn het wel die
EUV-machines van ASML (SMAL). Ik zou voor geen enkel land een
exportvergunning afgeven voor dergelijke extremistische techniek.
ASML in de ban! Niet uit technofobie, maar omdat ik tegen extremistische
technologie ben.
Terug naar de Romantiek en het motto van Thoreau: vereenvoudig,
vereenvoudig!