[D66] Schiphol is stil

edebets1 at euronet.nl edebets1 at euronet.nl
Wed Dec 23 16:43:04 CET 2020

Dan stel ik voor om een beeld van Sigrid naast Baan 06/24 te zetten. Andere naam geven hoeft niet meer😊

Het enige wat Nederland nog kan redden is het vaccin. Aan dat front ziet het er nog gematigd positief uit, niettegenstaande het feit dat het een logistieke blunder van de eerste orde is die de vertraging tot 8 Januari veroorzaakt. Nog steeds niets gehoord over hoe men het leger gaat inzetten, want dat zal onvermijdelijk zijn. Als ik mijn dorpsgenote en staatssecretaris van Defensie (Barbara Visser) weer eens tegenkom zal ik haar eens vragen waarom ze de luchtmobiele brigade nog niet naar de vaccinlocaties gestuurd heeft om e.e,a, niet in goede logistieke banen te leiden...