[D66] Plandemic Full Documentary

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Aug 21 10:50:30 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> https://www.youtube.com/watch?v=lYXr4K6a54g
> Hij staat er nog !

Binnenkort is'ie weg. Dat gebeurde ook met de eerste Plandemic film
(want dit is eigenlijk Plandemic #2).
Momenteel verschijnen er overal op Internet copieen (Plandemic #1 lijkt
inmidels overal gewist te zijn maar ik heb hem zelf tijdig weten te
downloaden).

Ik zag de film zojuist opduiken op,
   https://cetv.one/programs/plandemic-indoctrination
Ik heb nog geen URL gevonden waar men de film in mp4-formaat kan
downloaden.

Amazon, Facebook, Twitter, YouTube en wat al niet meer zullen het
momenteel wel druk hebben de film te verwijderen voordat er weer doden
gaan vallen of mensen erdoor in de war geraken.

Marc Fluks, Amsterdam