[D66] Gates...

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Aug 21 10:36:48 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> En dan moet je dit eens lezen!:
> https://childrenshealthdefense.org

Dit is een extreem rechts-conservatieve club !

Men moet zich niet laten misleiden door de naam van haar voorzitter
(Robert Kennedy). Deze loopt achter lieden als Mikovits en Wakefield
aan. Hier zijn twee URLs naar wetenschappelijke tijdschriften waarin met
deze lieden wordt afgerekend (er zijn er veel meer). Men hoeft echt niet
af te gaan op de mainstream media (die eveneens met deze lieden
afrekenen, trouwens),
*
https://www.sciencemag.org/news/2020/05/fact-checking-judy-mikovits-controversial-virologist-attacking-anthony-fauci-viral
* https://www.bmj.com/content/342/bmj.c7452.full.print
Al deze lieden hebben het over 'autisme'. Men hoeft slechts in te zien
dat Autisme = Au (Goud, Zon, Zeus) + tisme (ideologie). 'Auto' staat ook
voor 'solo' en 'Sol' is een andere naam voor de Zon.

Deze mensen zijn gevaarlijk want hun 'wetenschap' (pseudo-wetenschap,
dus) is astrologie. Het is het verhaal dat ik hier zo nu en dan mail
onder het kopje 'Garmonbozia'. Mensen zien het niet omdat ze
geindoctrineerd zijn om iets anders te zien (hier gaat het juist om).
Wie de honden ziet, heeft het door en wie ze niet ziet wordt van wieg
tot graf bedrogen. Gates heeft z'n naam tegen - 'Gates' staat voor de 2
poorten van de Olympus (de solstices).

Er is een verschil hoe jij en ik er tegenaan kijken.
* Jij wil graag dit soort dingen lezen en loopt er achter aan.
   Ook al ben je zelf links en is dit rechts.
* Ik probeer ze daarentegen te begrijpen en ben er falicant tegen.
   Ik zit zelf in het politieke centrum en hang geen ideologie aan.
Zoiets ?

> Ik ga in elk geval geen Covid vaccin halen, daar geloof ik niet in.

Je hoeft niet te geloven in iets dat echt zij. Als ze maar voldoende
zijn uitgetest, dan is dat voldoende. Dat het in het verleden (bijv. bij
polio) wel eens mis ging, zegt niets over de werkzaamheid van vaccins in
z'n algemeenheid.

Marc Fluks, Amsterdan