[D66] Waarom het coronabeleid gevaarlijk is

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Aug 17 09:58:08 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl> forwarde uit Trouw,
> Degenen die protesteren tegen de corona- maatregelen zijn geen
> gekkies, maar betrokken burgers, legt Thea Epskamp uit. Zelf
> demonstreert ze ook.

Googlen leert dat deze mevrouw een verwarde christen zij. Ze was
'pastoraal werker' van (niet lachen) 'De Doortocht'. Haar verstand staat
kennelijk ook op de tocht.

Zelf ben ik voorstander van een noodwet want dan weet men waar men aan
toe zij. Probleem is weer wel dat politici na 7 maanden niets-doen en
fabuleren hebben bewezen dat ze beslist geen verandering willen. Het zal
wel niet de bedoeling zijn dat een noodwet inhoudelijk ook maar iets zal
bewerkstelligen. De leugens van politici en hun zogenaamde 'experts'
volgen elkaar in hoog tempo op en da's een slecht teken.

Geestig is het openen van scholen in Nederland en de VS. Wie hier
progressief zij, is daar rechts-conservatief en omgekeerd. Men heeft het
dus nergens over. Iedereen kijkt weer eens weg van een virus en lult
maar wat. Iets lezen over het onderwerp is er niet bij.

Zolang mensen blijven wegkijken van waar het werkelijk over gaat, zal de
pandemie voortduren.