[D66] Na wegkijken komt wegbenen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Aug 14 10:11:24 CEST 2020

Antid Oto <jugg at ziggo.nl> forwarde,
> All health practices against the pandemic to date, this set of
> biomedical
> measures and practices designed to protect human societies against the
> new
> infectious agent, were not based on rigorous knowledge and research,
> but
> on widespread propaganda about a "war" against an invisible enemy,
> summed
> up in terrorist slogans broadcast daily by the media, such as "Stay
> home"
> [...]

Dit zeg ik ook voortdurend wanneer ik opmerk dat al die liegende
politici het nooit over een virus hebben. Ook het 'wegbeen'-debat (na
wegkijken komt wegbenen) ging er niet over. Het echte onderwerp werd
opnieuw angstvallig uit de weg gegaan.

De NRC heeft gisteren de zoveelste leugen doorgeprikt: Op 24 juli vernam
De Jonge dat de GGD Rotterdam- Rijnmond het werk niet aankon en toch
beweerde hij tijdens de persconferentie vorige week het tegendeel -
waarna een dag later de GGD's van Amsterdam-Amstelland en
Rotterdam-Rijnmond openlijk de waarheid zeiden. Leugenaar De Jonge
reageerde met dat hij dit zelf ook pas na de persconferentie te horen
had gekregen. Afgang De Jonge. Die man lult maar wat, volstrekt niet
serieus te nemen die vent. Waarom stuurt de Kamer hem niet weg ?

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/08/13/vws-miste-alarmerende-informatie-in-memo-van-ggd-a4008776

Ook het RIVM/OMT heeft tot nu toe alleen maar onzin gebabbeld. Het
wachten is thans op een wetenschappelijk artikel waarin wordt aangetoond
dat handen wassen niet helpt tegen het SARS-CoV-2 Coronavirus. Handen
wassen helpt immers tegen besmettelijke bacterien die zich nestelen in
het vetlaagje op de huid (zeep lost dat laagje op en weg - niet dood -
bacterieen). Maar een virus doden ? Bewijs dit eerst maar eens. Men wil
domweg niet weten wat er aan de hand is, men wil kennelijk dat zoveel
mogelijk mensen met het virus besmet wordt. Zeg maar: Het Zweedse model.

Gisteren heeft de Telegraaf de foto's afgedrukt van alle wegbenende
kamerleden,

https://www.telegraaf.nl/nieuws/1638545691/deze-kamerleden-vertrokken-voor-stemming-over-zorgbeloning
De voorzitter van de Kamer heeft toegezegd dat in de Handelingen van de
Kamer expliciet alle bij de stemmingen aanwezige kamerleden zullen
worden vermeld (bravo). Wat mij betreft horen wegbenende D66-kamerleden
volgend jaar niet op de kieslijst te staan. Als het er op aankomt dan
benen ze haastig het kamergebouw uit - bang voor het resultaat van een
stemming over een motie. Voor de stemmingen verlieten Rutte en De Jonge
trouwens als eersten 's lands vergaderzaal (Van Ark bleef echter zitten
in Vak K) - zaten zij soms achter het collectief wegbenen ? Zou me niets
verbazen. Ze deugen van geen kant.