[D66] Grenstoezicht

Antid Oto jugg at ziggo.nl
Thu Apr 16 21:27:31 CEST 2020

On 16-04-2020 19:33, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
>
> Deze grensdoorgang ook...? Ze is zo klein - ik kan me niet voorstellen
> dat ze überhaupt bewaakt wordt...
>
> Soms fiets ik vanaf Venlo Duitsland in. Dit is dan de grensovergang
> (niet lachen, het is echt zo) vanuit Venlo richting Duitsland,
> https://www.google.com/maps/@51.3405989,6.1917001,3a,75y,121.45h,74.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1sT7KjROpekW6BGQ0XgeasDQ!2e0!7i13312!8i6656

Ja, daar fiets ik ook vaker richting Kaldenkirchen. Deze is voor
fietsers. Er is ook nog een bosweg bij het zweefvliegveld, daar is ook
geen controle. Ze staan nu langs de hoofdwegen de auto's te controleren.
Tanken net over de grens is er niet meer bij.

Als je er weer bent kunnen we een pintje drinken...