[D66] Terugkijken: Hoe Nederland zijn vaccinkennis grotendeels ontmantelde (Wuhan Coronavirus 2019-nCoV #102)

Antid Oto jugg at ziggo.nl
Fri Apr 3 19:47:27 CEST 2020

Vaccinkennis verkocht mede namens D66 uiteraard. Lijkt me dat de homo's
en neoliberalen van D66 er niets voor voelen om weer een
staatsvaccinfabriek op te richten. Dat moet de markt maar oplossen en
aan criminele farmaceuten als Johnson & Johnson overlaten... Overigens
vind ik de vergelijking met de brandweer niet geheel geslaagd. In
Californië hebben ze Private Firefighters. Dus ja, de brandweer kan ook
verkocht worden.