[D66] Climatitis: Koudste 6 oktober ooit & klimaatdemonstratie

A.OUT jugg at ziggo.nl
Mon Oct 7 11:28:56 CEST 2019

On 07-10-19 10:31, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> Ik, eerder,
>
> Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
>
> Het heeft toch iets ironisch als een oververhit klimaatprotest gepaard
> gaat met koukleumen ? Het zegt natuurlijk niets maar dit is nu juist de
> quintessens van mijn bewering. Records zullen er nu eenmaal altijd zijn,
> zowel naar boven als naar beneden. Het gemiddelde van records zegt ook
> al niets.

Ik denk dat als de ijskap op de noordpool geheel gesmolten is (de trend
is binnen 5 jaar) dat je dat ook niets zal zeggen. Door welke wetenschap
wordt een scepticus wel geraakt? Door welke noodkreten van de wetenschap
wordt Fluks wel uit z'n dogmatische winterslaap gewekt? Er heerst paniek
momenteel, en terecht. Er wordt al sinds de club van Rome gewaarschuwd
maar politici luisteren niet.