[D66] Climatitis: Koudste 6 oktober ooit & klimaatdemonstratie

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Oct 7 10:31:54 CEST 2019

Ik, eerder,

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Extremen nietszeggend? En het gemiddelde van deze extremen dan? Lever
> je
> titel maar in mafkees.

Het heeft toch iets ironisch als een oververhit klimaatprotest gepaard
gaat met koukleumen ? Het zegt natuurlijk niets maar dit is nu juist de
quintessens van mijn bewering. Records zullen er nu eenmaal altijd zijn,
zowel naar boven als naar beneden. Het gemiddelde van records zegt ook
al niets.

Van mij mogen die reactionaire klimaatdemonstranten trouwens best een
keertje de straat op hoor, of de gemeente hiervoor nu vergunning
verleent of niet. Als het maar niet elke dag gebeurt zoals de
NOS-journaal zo graag doet.

Klimaatdemonstranten roepen momenteel op tot een *wereldwijde opstand*
(!),
   https://extinctionrebellion.nl
   http://twitter.com/XR_Amsterdam
   https://www.facebook.com/ExtinctionRebellionNL/

Hun zandloper-logo heeft trouwens wel wat weg van een hakenkruis.