[D66] Climatitis: Koudste 6 oktober ooit & klimaatdemonstratie

A.OUT jugg at ziggo.nl
Mon Oct 7 09:16:50 CEST 2019

On 07-10-19 08:21, Dr. Marc-Alexander Fluks nog steeds ontkennend:
> Probleem is dat het gisteren de koudste 6 oktober ooit was - hetgeen aantoont dat
> extremen nietszeggend zijn, ook bij het klimaat.

Extremen nietszeggend? En het gemiddelde van deze extremen dan? Lever je
titel maar in mafkees.

> Een week of twee geleden kreeg ik een brief in de bus die schijnbaar
> afkomstig was van de Gemeente Amsterdam waarin stond dat alle
> Amsterdammers werden opgeroepen om te klimaatdemonstreren (dit woord
> bestaan ook al) tegen de Nederlandse regering. Het zou best eens de
> klimaatdemonstratie kunnen zijn waardoor ik vanmorgen, warm ingepakt
> tegen de kou, moest omrijden. Uiteraard wist de gemeente van niets maar
> wie het woord 'klimaat' in het vaandel heeft staan, meent dat alles
> gelegitimeerd zij om het Einde der Tijden tegen te houden.

De gemeente Amsterdam heeft onlangs de klimaatnoodtoestand uitgeroepen.
Google maar. Hoe rijmt dat nu met het verbod op demonstratie door de XR
lieden?