[D66] D66 kamerfractie: Integratie Marokkanen in Nederland is een doorslaand succes (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sat May 18 11:12:24 CEST 2019

Zojuist geluisterd naar de 'Echte Jan'-radioshow podcast van Jan Roos
(deze week met het FvD, zeer luisterenswaardig),
   https://soundcloud.com/user-493146223

Geen idee of het waar zij: Hierin wordt beweerd dat Marokanen-vriend
Jetten onlangs nog klaagde dat hij vanwege de Markkanen niet
hand-in-hand op straat kan lopen met z'n vriend. Tja... (Wellicht heeft
hij het over de Melkweg ?)

Nu ik toch een bijdrage stuur: Een colom waarin Brusselmans volledig
wordt afgebrand (ik kreeg zelfs medelijden met de man, zo erg is het)
verscheen deze week in HP / De Tijd,
   https://www.hpdetijd.nl/columns/afscheid-van-frenske/