[D66] Garmonbozia: Waar ligt Europa ? (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jun 3 10:38:09 CEST 2019

Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> Dus oplichten is oplichting?

  Illuminatie ?

Wie eenmaal in deze ellende duikt, vindt voortdurend hetzelfde en
zoiets kan moeilijk op toeval berusten. Ik wist eergisteren nog
niets van dat gedoe met Eurobiljetten af. En dan duik ik in dat
'Europa'- gedoe (ik wist natuurlijk weer wel dat Europa een maan
van Jupiter was) en kijk ik of het wellicht daarnaast een
planetair metaal zij (men weet maar nooit). En via een dergelijke
zonderlinge omweg kom ik zowaar uit op de EU als metaal (dat wist
ik dus niet) en wat echt en onecht zij aan Eurobiljetten (wist ik
evenmin). Op dat Eurobiljet zelf staat dat verhaal van die 2
honden en het 1-Euro muntstuk is zowaar de Zonsverduistering. Nou,
klaar ben je. Ik verbaas me nergens meer over. 't Is dat ik zo'n
beetje doorheb waar men naar moet kijken...

Een verstandig mens blijft zich afvragen hoe het toch steeds weer
zo ernstig mis kan gaan in die vrijmetselaarskoppen. Wat we hier
zien is toch echt regelrechte krankzinnigheid. Dit is niet gewoon
meer.

Geen wonder dat het zo slecht gaat met die Euro.