[D66] De hittedood

A.OUT jugg at ziggo.nl
Fri Aug 2 09:05:40 CEST 2019

De klimaatelite heeft natuurlijk weer snel airco's aangeschaft om de
comfortzone te acclimatiseren en de hittedood te ontlopen. Ik weet niet
niet of de geacclimatiseerde nepnieuwsjournalist Gelauff de
berichtgeving gevolg heeft maar er zijn doden gevallen. In mijn omgeving
al twee personen die de hittedood gestorven zijn.
Terwijl de klimaatelite de thermostaat op 20C zet, had de klimaatpauper
een binnentemperatuur van 37C tijdens de nacht. Wie van een habbekrats
moet rondkomen kan immers energievretende airco's niet betalen.
Sauna sauvage!