[D66] De Wetten

A.O. jugg at ziggo.nl
Wed Apr 17 14:14:21 CEST 2019

Ik lees meestal buiten de mainstream maar voor de Limburgse Connie
Palmen maak ik een uitzondering. Zij verdraagt mensen al net zo slecht
als ik... (Palmen is een katholieke septist: zeven mannen in zeven jaar...)

De Wetten:
"Sommige mensen lijken de wetten van nature in zich te hebben. Ze lezen
geen boeken en hebben toch een mening, een overtuiging, een idee over
hoe de wereld in elkaar hoort te zitten. Ik begreep niet hoe dit
mogelijk was."

--Alles is een leeg woord, want er is niets mee gezegd