[D66] D66 vs FvD

A.O. jugg at ziggo.nl
Fri Mar 2 21:26:30 CET 2018

Drie op de schaal van Richter is niet echt noemenswaardig te noemen. Dat
komt overeen met een Gronings bevinkje, en daar wonen communisten. Die
gaan daar niet dood van. Tjerk Jouwstra, die jurrrist van weleer hier,
is ook al dood (zie overlijdensbericht op fb). Er vindt zoveel plaats,
de wereld is contingent weet u wel? Sartre's walging en zo.