[D66] URL: De politiek correcte wereld van het schoolboek (2)

A.O. jugg at ziggo.nl
Tue Jun 26 13:25:39 CEST 2018

On 26-06-18 11:54, Dr. Marc-Alexander Fluks wrote:
> In de VN van deze week staat een soortgelijk artikel,
>   Immigratieoptimisten Leo en Jan Lucassen: 'Zij” wordt
>   binnen enkele generaties “wij'
>   https://www.vn.nl/leo-en-jan-lucassen/
>
> Het grappige is dat dit twee generaties geleden ook al gezegd werd en
> kijk eens aar we nu zijn.

Waar zijn we nu dan? Het wij-zijdenken heeft bij dr. MAF niet tot enige
luciditeit geleid, evenals z'n scientisme en z'n D66-lidmaatschap.
Jarenlang mekkeren over Orwell en nu het zover is hoor je hem alleen
maar mekkeren over politieke correctheid...

Kun je trouwens sceptisch zijn over het scepticisme? Kun je correct zijn
over het correcte?