[D66] De politiek correcte wereld van het schoolboek (2)

A.O. jugg at ziggo.nl
Sun Jul 1 05:33:13 CEST 2018

Ik zou je toon tegen mij maar matigen als ik jouw was, speculant. Naast
de afdeling beleggen zal BNP Paribas vast kapitaal heen en weer sluizen
over deze planeet inclusief belastingparadijzen. Banken zijn per
definitie economische gelukszoekers die een voorschot nemen op de
toekomst (waar dan ook). Dus rot op met je achterlijke beurswijsheid.
Lees eens een boek.