[D66] Column: Waarom ik misselijk word van Sylvana Simons

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Jan 14 11:29:45 CET 2018

Bron:   HP de Tijd
Datum:  12 januari 2018
Auteur: Arthur van Amerongen

Waarom ik misselijk word van Sylvana Simons (...)

Sylvana Simons is de absolute nummer een van mijn top drie van
narcisten. Sylvana deugt voor geen meter. Zelfs in mijn kleine
kennissenkrijg van roomblanke hoogopgeleide mannen van middelbare
leeftijd hoor ik vaak: maar Sylvana is heel betrokken hoor. Die heeft
het beste voor met de mensheid.

(...)

Ik geloof geen bal en geen biet van Sylvana's oprechtheid en
betrokkenheid. Dat bleek afgelopen week wel weer met dat 'Bijeengeraapt'
zooitje van haar, dat slechts een vehikel is voor haar duistere
ambities. Die arme stumperd van een Kuit is geslachtofferd. Het geestige
is dat Sylvana Simons nul mensenkennis heeft. Dat bleek door haar
onzinnige monsterverbond met de islamofascisten van DENK.

En nu heeft ze een kapitale fout gemaakt door de kijfzieke, boosaardige,
wraakzuchtige toverkol en splijtzwam Anja Meulenbelt in haar krabbenmand
te gooien. Ik ben er vrijwel zeker van dat de arme Ailin Kuit uit het
adressenboekje van Meulenbelt komt, net als al die genderverwarden. En
dat breekt Sylvana nu op. De hilarische klucht van de afgelopen week is
de nekslag voor haar politieke loopbaan. Ik ga er van uit dat Bij1 nog
voor de Amsterdamse gemeenteraadsverkiezingen implodeert.

--------
(c) 2018 HP de Tijd