[D66] Sylvanagate: Bij1tjesdag (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jan 12 12:21:16 CET 2018

Ik, eerder vandaag,
> Het zou me niets verbazen als er de komende tijd nog veel meer boven
> water komt. Alles zal wel weer verzonnen blijken.

Het narcistsche persbericht van Bij1 staat op,

http://www.bij1.org/news/algemeen/een-ander-perspectief-media-kandidaten-en-campagne-17359
alwaar ook een uithaal van Simons richting D66.

Eveneens opgestapt bij Bij1 is de blankenhatende racist Bob Schoute,
    https://www.youtube.com/watch?v=IDVUMDPSfUg

Alle Bij1-kandidaten worden besproken in,

http://mathildedoethetnuook.blogspot.nl/2018/01/de-nieuwste-flop-van-sylvana-simons.html

Wat blijkt ? Als de laatste URL op waarheid gebaseerd zij dan hebben
veel Bij1-kandidaten een andere/valse naam opgegeven en/of een ander
geslacht dan doet vermoeden. Verder duikt weer eens de naam van
antidemocraat George Soros op. Soort zoekt soort.

Na dagen van vergaderen kwam zowaar ook de NOS met een 'onduidelijke'
(sic) tekst,

https://nos.nl/artikel/2211517-kandidaat-partij-sylvana-simons-trekt-zich-terug-na-onduidelijkheid-over-cv.html