[D66] D66 wil het leger vergroenen

A.O. jugg at ziggo.nl
Wed Feb 28 12:48:14 CET 2018

Van Vreekamps euvel naar antidemocratische sentimenten... Is er een
staatsvorm waarbij er wel nagedacht wordt? Can politics be thought?
Als anarchist en actieve nihilist haat ik de Wet, daarom kies ik voor
oorlog (maar niet die tussen naties) als preferente modus voor
verdwijning en ontsnapping. Misschien is de vergroening van het leger
wel het eufemisme van D66 voor de oorlog van allen tegen allen (waarvoor
militair materieel overbodig is). De energie-neutrale oorlog en de
theoretische neutronenbom...

- http://www.after1968.org/app/webroot/uploads/bad-canpol-paperJVE.pdf
- http://societyandspace.org/2018/02/27/on-giving-up-on-this-world/