[D66] Staphorst: Waar gaat dit heen ?

Jugg jugg at ziggo.nl
Wed Sep 27 19:36:50 CEST 2017

Ach, ja alles is in verwarring toegenomen sinds Trump. Zuckerberg wil
president worden. Nog maar goed dat deze stabiele lijst nog af en toe
gelezen wordt door de mainstream. (Het was weer lachen met de
"bootstrap" boodschap van Buitenhof afgelopen zondag...) Normaliteit is
een vorm van psychose zei Lacan *). Maar goed dat Fluks en ik nog af en
toe niet-conforme en niet neuro-normatieve tegengas geven met
profetische inslag... connecting and disconnecting the dots.

Jugg

*) http://www.lacan.com/zizripley.html