[D66] Hachchi spreekt

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Fri Jan 20 12:21:07 CET 2017

Bron:   Volkskrant
Datum:  19 januari 2017
Auteur: Carolina Lo Galbo

Ze verliet Kamer voor campagne Hillary. Nu spreekt Hachchi
Interview met Wassila Hachchi

Vorig jaar verliet ze plots de Tweede Kamer om campagne te voeren voor
Hillary Clinton in de VS. Ze nam het wachtgeld mee. Wassila Hachchi
spreekt nu voor het eerst.

'Dit is een raar moment,' zegt Wassila Hachchi. We lopen langs een bos
bij het cafe in Breda waar we hebben afgesproken voor dit interview.
Hachchi is met kerst teruggekomen uit Amerika en logeert sindsdien bij
haar familie in Breda. Ze wijst naar het bos. 'Daar ben ik vorig jaar
door een herdershond aangevallen tijdens het hardlopen. Ik heb echt met
die hond geworsteld totdat de eigenaars er waren, ik voelde zijn tanden
in mijn zij.

[Verder heb ik geen toegang]

--------
(c) 2017 Persgroep