[D66] Nepnieuws, nepkijken, nepverkiezingen, nepbeleid

A.O. jugg at ziggo.nl
Tue Feb 7 18:06:26 CET 2017

Het valt op de 'grote communicator' HV hier vaak met neppercentages over
het aantal Vaderlanders strooit *). Latente hang naar meer Lebensraum
sinds ze de banlieus van Utreg volgebouwd hebben met Vinex-wijken of
gewoon pseudonieuws?

“To leave error unrefuted is to encourage intellectual immorality”
--Karl Marx

*) Al eerder berichtte ik over de ondemocratische gezindheid bij de door
325% der Vaderlanders alom geprezen ex-president Obama. --hv