[D66] Kabinet Staphorst I: D66 capituleert

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Tue Aug 15 19:33:14 CEST 2017

@Henk van Lingen: Ik zou eerder geneigd zijn het nieuwe kabinet (zo dit er al komt) "Bible Belt Coalitie" te noemen. Dan heb je tenminste een vlag die de het ladinggedeelte CDA en CU dekt.
@Henk V. => Ik heb ook nog niets gehoord over wat men met onze pensioenvoorziening wil gaan doen. Of laten we het zover komen dat je na beeindiging van je werkzaamheden als oud vuil door de schoonmaakdienst van achter je bureau afgevoerd wordt?

Dat gezeik over Gchristelijke kwesties laat ik maar langs me heengaan (Ik ben atheist, maar ik doe er niks meer aan).

Ernst Debets/
Zaanstad