[D66] Amerikaanse burger wint presidentsverkiezingen

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Nov 9 10:43:31 CET 2016

Als ik al mocht stemmen, gisteren in de US, dan zou ik dat niet gedaan
hebben. Neemt niet weg dat ik verwachtte dat Trump zou winnen - en da's
zowaar wat er gebeurde. Of de keuze voor Trump ook maar iets oplost
blijft de vraag maar Clinton als president kon echt niet - er kleeft
teveel bloed aan haar handen.

Het politiek correct establishment heeft alles gedaan om Trump de grond
in te boren en ontmaskerde al doende zichzelf. Iets dergelijks gebeurde
gisteren in Nederland toen Rutte de uitslag van het Ukraine-referendum
naast zich neer legde en eergisten toen de PvdA een fatsoenlijk man als
Monasch afschoot (en laten we D66 niet vergeten: De stem van de
D66-leden geldt voortaan vanaf #51 van de kandidatenlijst). Hun
democratie is niet die van de burger. Het establishment kijkt maar weg
en gedraagt zich steeds gestoorder.

En dan de gelijkgeschakelde media. CNN (doorgaans mijn favoriete zender)
was partijdig op het geesteszieke af en ook de Nederlandse publieke
omroepen logen er flink op los. Het rare blijft dat hun
politiek-correcte propaganda en het hautaine toontje waarmee ze de
burger lastig vallen met hun waandenkbeelden immer contra-productief
uitwerkt: Wie luistert naar de media weet precies hoe de zaken *niet* in
elkaar zitten. Het meest informatief zijn de reacties van burgers op de
berichtgeving in de kranten. Ook al kunnen ze de hondjes niet zien, ze
hebben wel degelijk door dat ze door engerds worden besodemieterd.