[D66] Euroreferendum: De democratie is een aflopende zaak

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Wed Nov 2 10:57:55 CET 2016

  Zojuist alhier,
> GeenPeil wil mensen overhalen om bij de Tweede Kamerverkiezingen in
> maart
> niet te stemmen op VVD, PvdA of D66 of op andere partijen die
> medeplichtig
> zijn aan het negeren van de uitslag

  Kan ik me wel in vinden. Vraag luidt of D66 inderdaad bereid zou zijn
om
  de stembusuitslag te negeren. Er zijn dienaangaande tegenstrijdige
  berichten.

  Hoe dan ook, het negeren van de uitslag tot op de dag van vandaag en
zelfs
  na het verstijken van het ultimatum dat de Kamer de regering heeft
gesteld,
  toont aan hoe beroerd de democratie er aan toe zij. Er luistert in Den
Haag
  zo goed als niemand meer naar de burger - de politiek-correcte
geestesziekte
  lijkt zich definitief meester te hebben gemaakt van ons land. Iemand
als
  Monasch is een verademing - eindelijk een fatsoenlijk mens die niet
wegkijkt.
  Waar volgt D66 's mans voorbeeld niet ? Waarom voelt D66 zich zo goed
in de
  reactionaire hoek ?

  Deze week op TV: Adolf Timmermans die op z'n linkerbovenarm, de plek
waar
  nazi's hun hakenkruis-band droegen, de wit/gele (?) band van Mercurius
  heeft (3:21),

http://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2140712-oekraine-verdrag-ruttes-diplomatieke-nachtmerrie.html?title=oekraine-verdrag-ruttes-diplomatieke-nachtmerrie

  Mij verbaast inmiddels helemaal niets meer.