[D66] Misbruik rechtssysteem

muijz at dds.nl muijz at dds.nl
Thu Mar 31 22:59:59 CEST 2016

Bert Bakker schreef op 31-03-2016 11:10:
> Lijkt me een duidelijke schending van (jouw) mensenrechten!

Raadselachtige bijdrage.
Welke mensenrechten worden hier dan geschonden?

Was de oom van dr. MAF verplicht om zijn huis aan zijn neef na te laten?
Had Amnesty geen nieuw slot op de voordeur van hun pas verworven huis
mogen zetten?
(Je weet niet wie er allemaal een sleutel van het huis had.)

Dr. MAF schrijft dat hij 5 ton misliep. Door toedoen van Amnesty, lijkt
hij te willen suggereren.
Heeft hij Amnesty benaderd? De notaris? Aangifte gedaan?

Erik vdMb