[D66] Immigratiecrisis: Evening (3)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Mar 22 10:37:28 CET 2016

Ik, eerder op de eerste lentedag (zondag de 20ste, niet maandag de
21ste),
> Vannacht is de immigratiedeal tussen de EU en Turkije ingegaan.
> Immigranten die de grens tussen Turkije en Griekenland overgaan
> gaan terug naar Turkije en de EU krijgt er een Syrieer voor
> terug.
> * Kwestie van vereffening (evening).
> Vannacht ging de lente in. De Zon gaat de grens tussen twee
> halfronden over en de EU krijgt er meer licht voor terug.
> * Kwestie van equinoxering (evening).

* De EU itself noemt het blijkens,
     http://ec.europa.eu/priorities/migration_en
     http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-16-963_en.htm
     http://www.google.com/search?q=%221:1+scheme%22%22+european+union%22
   geen 'evening' maar,
     1:1 scheme
   Op zich wel zo passend want men heeft,
     1:1 scheme = 1 on 1 scheme = 101 scheme

* Die 101 komt men continue tegen in de Vrijmetselarij. In dit geval:
     101 = de Zon (0) tussen de twee keerkringen (1)
   en da's dus lente of herfst. Het klopt als een bus want in dit
   geval viel de 1:1 scheme samen met de lente.

* Er zijn ook andere oplossingen:
     101 = CI = De zonsverduistering (C) waarbij de Ene (I) opdoemt.
     101 = De twee zuilen (1) van de Tempel van Solomon (Boaz, Jachin)
           met daartussen het rookaltaar Mahabone (0).
     101 = Het sterrenbeeld Eenhoorn (0) tussen de twee sterrenbeelden
           Hond (1).
     101 = De rotsen (1) aan weerszijden van de straat van Gibraltar (0).
   Uiteraard is het al deze oplossingen tegelijk. Het is maar waarmee
   men anderen wenst te misleiden.