[D66] Garmonbozia: Democratie = dictatuur (7)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Sun Mar 13 10:43:43 CET 2016

Ik, op 6 februari 2016,
> Eurovoorzitter Nederland zetelt in het voormalige Amsterdamse
> marinekwartier. Langs de *muur* die deze basis van de burger
> afschermt staat momenteel een kunstwerk bestaande uit 43 (geen
> 42, zoals het hoort) witte vlaggen, genaamd 'The Wall'.

Ik, op 8 maart 2016,
> Naar aanleiding van de Eurofiele misdaad van gisteren zojuist
> opnieuw langs deze muur gefietst. Ik werd niet teleurgesteld: De
> witte vlaggen waren *weg* - en daarmee de Melkweg.

Ik, op 11 maart 2016,
> Omdat hetzelfde Ragnarok-verhaal voorspelt dat de Melkweg na de
> Zonsverduistering weer terugkeert, ben ik zojuist nogmaals langs
> het Amsterdamse Euro-Hoofdkwartier gefietst. En ik werd niet (of
> juist weer wel) teleurgesteld: De vlaggen waren *terug*.

Zojuist er opnieuw langsgefietst.

Er hangen thans 22 vlaggen langs de muur rond het marinekwartier,
geen 43.
Merk op dat er zich tussen 43 vlaggen 42 ruimten bevinden en tussen
22 vlaggen 21. Het aantal ruimten is dus exact de helft als voor
de Zonsverduistering van 9 maart 2016.

Maar er is meer: Eerder merkte ik op dat er in de buurt halve
oranje-rode Eurotop-vlaggen hangen, dat hiervan twee versies zijn,
dat de som van beide versies het passer-winkelhaak symbool van de
Vrijmetselarij geven, en dat de vlaggen weer zijn verwijderd.
Vandaag zijn de halve vlaggen (nog niet allemaal) weer terug.

De halfgare Eurotoppers zijn duidelijk verward door de Ene en de
twee Halve.