[D66] Hachchi wacht D66-royement

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Thu Mar 3 11:24:36 CET 2016

Juist Bert,

Ik ken haar ook als een rationeel en verstandig iemand en het lijkt mij zeer vreemd dat ze in de war zou zijn (zou kunnen, je kunt het niet uitsluiten). Zoals ik het nu van een afstandje bekijk heeft ze bij mij het voordeel van de twijfel, maar dat brengt mij tot de overtuiging dat er meer aan de hand moet zijn. Het zou zowel haarzelf als de partijleiding sieren om daarmee dan voor de dag te koemen.

Ernst Debets/

Zaanstad