[D66] Hachchi wacht D66-royement

Ernst Debets edebets1 at euronet.nl
Thu Mar 3 11:10:44 CET 2016

En als ze niet in de war is, dan is er volgens mij meer aan de hand. Misschien dat er dan wat meer duidelijk gemaakt kan worden? Zo naief als e.e.a. nu lijkt is wel erg doorzichtig, dus óf ze is inderdaad in de war óf er is meer aan de hand. Als voorstander van transparantie zou de D66-top toch misschien eens aan de leden duidelijkheid kunnen verschaffen in plaats van zonder enige opgave van redenen overgaan tot de makkelijkste oplossing (royement lidmaatschap).

Ernst Debets/
Zaanstad