[D66] Ondergang van het avondeilandje

J.N. jugg at ziggo.nl
Sun Jun 5 16:42:42 CEST 2016

Of het ontbinden van de EU vreedzaam gaat is nog maar de vraag. De
Sovjet-Unie viel redelijk vreedzaam uit elkaar, maar de EU met zijn
instituties (ECB etc) heeft overal zijn zenuwbanen.

Je ziet de nationaal-conservatieven (Baudet en co) de natiestaat weer
glorifiëren en gokken op een conservatieve revolutie. Een recept voor
oorlog. Le nationalisme c'est la guerre --Mitterrand