[D66] Immigratiecrisis: WDR-journaliste geeft toe en trekt in verplichte immigratie-propaganda publieke omroep (2)

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Tue Jan 19 12:41:58 CET 2016

  Zojuist in de tekst van de Limburgse zender L 1,
> CDA-Tweede Kamerlid Martijn van Helvert toont zich onthutst over
> de richtlijn: 'Ik kan me niet voorstellen dat bij ons een commissie
> tegen Nieuwsuur zegt: je moet dit probleem positief aanvliegen.'

M'n hemel, wat naief. Zo gaat dit soort dingen niet. Wie niet meedoet
met de propaganda, komt er eenvoudigweg niet in of vliegt er gewoon uit.
WDR-journaliste Claudia Zimmermann is er tussendoor geglipt. Foutje van
Big Brother. Niet voor niets kijkt vanuit het decor de smoel van Big
Brother de Nieuwsuur-kijker voortdurend aan,
http://www.showbizznetwork.nl/website/wp-content/uploads/2013/01/repities-Nieuwsuur-1024x576.png

Geze termen kennen we voortaan ook,
* Schweigekartell
   http://de.wikipedia.org/wiki/Schweigekartell
* Willkommens- en Anerkennungskultur
   http://de.wikipedia.org/wiki/Willkommens-_und_Anerkennungskultur

Nu we het toch over propaganda hebben... wat te denken van deze tweets
van D66-kamerlid Sjoerd Sjoerdsma ?
  http://twitter.com/swsjoerdsma/status/689164184999841793
  http://twitter.com/swsjoerdsma/status/689170871831887872

Getverderrie wat een huichelaar.