[D66] RE, Garmonbozia: Stardom is overgewaardeerd

Dr. Marc-Alexander Fluks fluks at combidom.com
Mon Jan 18 10:32:04 CET 2016

  Antid Oto <jugg at ziggo.nl>,
> David Bowie has been given his own constellation, consisting of seven
> stars that shine in the shape of the lightning bolt.

  Het zal wel een asterisme zijn. De bliksemschicht staat overigens voor
  Zeus. Maar deze leende hem uit aan Athena die er elke ochtend op de
  Acropolis mee zat te schudden (hier gaat zowaar 'Shakespeare' over).

  Wie kijkt naar Bowies laatste clip ('Blackstar'),
    http://www.youtube.com/watch?v=kszLwBaC4Sw
  Ziet daar alle dingen die ik hier post onder de noemer van Garmonbozia.
  Sterker nog: De 'Blackstar' in kwestie is uiteraard (zoals afgebeeld)
  de Zonsverduistering. En de clip 'Lazarus' gaat over het sterrenbeeld
  de Eenhoorn als kast,
    http://www.youtube.com/watch?v=y-JqH1M4Ya8

  'Bowie' komt uiteraard van de regenboog als brug tussen Hemel en Aarde
  over de Melkweg in de Eenhoorn en die de twee sterrenbeelden Hond
  verbindt.
  'Major Tom' is de Grote Hond Canis Major die door de Hemelpoort rond
  de Eenhoorn naar de Kleine Hond Canis Minor gaat,

http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Major-Tom-lyrics-David-Bowie/E3222D90229F2FE848256E07000B9C03

  Het staat er gewoon maar gelovigen willen perse iets anders zien.